joi, 20 mai 2010

Gluteus Maximus

Mă gândisem să scriu ceva nashpa. 
M-am răzgîndit!
Uite-aşaaa! Ce poate să creadă lumea despre mine apoi, decât că sunt nashpa!
Deci, îmi trag în picioare pantofii de fitze Benvenuti din poziţia aplecat-crăcănat în stînd pe scaun presînd burta peste pulpele picioarelor astfel încât gluteus maximus (bucile) ieşiră afară prin ţesătura destrămată a pantalonilor de vara. 
Mai bine-mi scot şosetele şi plec la Rio! Ador carnavalul de la Rio, Rio de Janeiro, am văzut secvenţe la televizor. Hmm... mai bine la Copacabana! Mai bine trec prin târg să-mi cumpăr o pereche de Blue Jeans destrămaţi  gata la spate si o pereche de chiloţi tanga, să fiu sigur că se vede gluteus maximus. Aş putea pleca imbrăcat aşa din cabina de probă!
Mă ridic în picioare cu şireturile legate la pantofii de fitze Benvenuti - poate aţi uitat - îmi arunc un maiou gri petrol cu găurele prin care să se scurgă sudoarea şi sa facă pete mici pe tricoul cu mânecă lunga. 
E cald afară, soare praf şi fete cu feţe măslinii ce au şi ele gluteus maximus, aş putea spune că au şuviţe blonde spălăcite, roşcate din care se mai scurge o picătură grena din transpiraţia trecută de pe frunte, prin buclele arămii şi prin bluza albă de in.
Poate că-mi scade glicemia că nu ştiu de unde s-au înmuiat aşa picioarele! Genele întoarse de mascara și obrajii ușor pudrați cu fond de ten cu două chiar trei nuanțe mai închise decât culoarea pielii de pe umerii dezgoliți, părul creponat, lung până la nivelul umerilor, ascundea o parte din fața ovală, ochii  gri râdeau deasupra buzelor rujate intens, negru și tușate cu glitter mov. Lipseşte o tiară pe fruntea-i senină! Hmm... mai bine la Copacabana!
Așa e, cum spunea un profet urban: “O femeie frumoasa place ochiului, o femeie de isprava place inimii. Una e o comoara, alta o bijuterie.”


Hai! Ce alegi? 

Un comentariu:

  1. hai, ma lasi ca uite ce caldura afara!! pe malu Dunarii sa vezi ce tanga si silicoane!!

    RăspundețiȘtergere

Comentezi??

Promovare site

Cursuri Formare Profesionala Pentru prietenii care doresc informatii cu privire la activitatea mea profesionala îi invit sa viziteze sit...