marți, 23 noiembrie 2010

Balena origami navigheaza pe net

Buna,
Azi nu scriu cu diacritice! Ce-s alea? Parca suna a critice, m-am saturat de persoane critice sau cu un spirit critic obiectiv si gura MARE iar prepozitia dia  vine de la diabolic. Clar? Da, ca rezultatul unui meci nul!

Ma jucam intr-o zi, pe net, ca in fiecare zi de altfel, incercand sa gasesc ceva instructiv/educativ. Sa nu razi de mine, o sa-ti spun ce-am gasit:
Un site unde poti invata sa faci cateva figuri origami.
Origami Water Balloon
Prins de curiozitatea de a incerca sa vad daca pot,  am inceput printr-o banala punga gonflabila de apa. A iesit, URAAA, ce tare sunt!!! Am pus apa si n-a curs decat atunci cand s-a inmuiat hartia. Am plans putin dovada fiind stropii ce-au aterizat pe parchet in drum spre baie. Chiar asa s-a intamplat!


Acum sa va spun despre balena: N-are nicio legatura! E doar o balena blonda cu ochi albastri rimelati ce navigheaza pe net.

2 comentarii:

Comentezi??

Promovare site

Cursuri Formare Profesionala Pentru prietenii care doresc informatii cu privire la activitatea mea profesionala îi invit sa viziteze sit...